dilluns, 19 de maig del 2014

Primer dia a les pràctiques

Avui, he començat les pràctiques. He arribat i en tres minuts ja estava treballant. He començat desmuntant un portàtil, el qual s'havia caigut a l'aigua. Una vegada desmuntat, hem comprovat que hi havia moltes connexions en mal estat i hem conclòs,  en que no es pot arreglar i el client s'ha de comprar un altre. Seguidament, el meu tutor m'ha donat un parell de de portàtils els quals s'havien de formatar i actualitzar a Windows 7. Un d'aquests ha donat errors, els quals hem solucionat amb l'ajuda d'un programa per detectar el errors i un nou disc dur. Després m'ha donat una torre per desinfectar-la i llevar-li programes innecessaris. Al torn de tarda, hem acabat d'actualitzar els ordinadors anteriors i després, he canviat un altre disc dur d'un portàtil. Aquest teniem que tornar a instal·lar Windows 8, el qual ens ha estat donant problemes i ho no ho hem aconseguit avui. Mentres treballava, algun que altre client em preguntava coses, com quant costava un disc dur, la impressora no va... Segons quin, he pogut proporcionar-li informació, però la majoria s'han agut d'esperar fins a que el meu tutor acabés amb un client per a ajudar un altre. Ha estat un dia entretingut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada