dilluns, 26 de maig del 2014

Cinquè dia a les pràctiques

El divendres vaig desinfectar un portàtil, vaig instal·lar el corresponent software bàsic. Seguidament, el meu tutor es va anar i em va deixar tot sol amb el cap. Vaig aprofitar per fer de tècnic tot sol. Va arribar un client amb una torre i vaig fer la meva primera fitxa (Dades del client i fotocòpia, per a que s'endugui a casa un paper que digui que el seu PC està a la tenda). Vaig fer una neteja d'un PC amb un compressor d'aire (el qual també era la primera vegada que ho utilitzava). Seguidament, sense tocar res intern, el PC va funcionar. Ho vaig deixar unes hores engegat, per veure que passava. Res, vaig instal·lar-li el programari bàsic i ho vaig deixar per a entregar. Després vaig fer un "unboxing" de dos portàtils Toshiba, els quals només havia que configurar-los i instal·lar-li el programari bàsic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada